پانل کامپوزیت آلومینیومی بهترین انتخاب

داشتن یک ساختمان یا خانه زیبا چشم نواز است تأثیری ماندگار بر مردم می گذارد. پانل کامپوزیت آلومینیومی به دلیل رنگ ها، طراحی و سطح صافی که دارد، یک ماده عالی برای جذاب کردن مغازه و خانه شما است. آنها همچنین بادوام و مقرون به صرفه هستند، به همین دلیل است که می توانید این پنل را تقریباً در همه جا در کاربردهای مختلف در هر خانه یا محل مشاهده کنید.

پانل های آلومینیومی کامپوزیت

یک محصول جدید با تکنولوژی روز است که از یک هسته پلی اتیلن غیر سمی تشکیل شده است که به طور محکم بین دو ورق آلومینیومی نازک لایه رو و زیر متصل شده است. این ورق ها در ضخامت ۴ میلی متر و همچنین در رنگ های متنوع متالیک و ساده تولید می شوند.

پانل کامپوزیت آلومینیومی

پانل کامپوزیت آلومینیومی

امکان تحقق هر طرح خلاقانه ای را با اشکال جدید (زیبایی شناسی برتر)، هم منحنی و هم اشکال دیگر، ارائه می دهد. راه حل مناسبی برای پوشش های داخلی مانند شومینه، ستون ها، دیوارهایی که می خواهید بر آنها تاکید کنید، درهای ورودی و سطوح خارجی در ساخت و سازها و بازسازی های جدید است. این ماده سفت، سبک و بادوام است و دارای خواص عایق خوبی است که در نتیجه ساختمان هایی با انرژی کارآمد ایجاد می کند.

توجه داشته باشید، کاربرد متفاوتی از کامپوزیت نما در فضای داخلی و خارجی وجود دارد. و بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا انواع مختلف استفاده در ساختمان اداری تجاری یا مسکونی آورده شده است.

نمای کامپوزیت داخلی

موارد استفاده داخلی از نمای کامپوزیت آلومینیومی

  • سقف کاذب

سقف تخت یکی از سبک های جاودانه است، به خصوص در خانه ها، بیمارستان یا جایگاه سوخت (پمپ بنزین)، به دلیل سادگی که می توانید به راحتی طرح دیگری را روی آن قرار دهید یا مینیمال باقی بمانید. ورق کامپوزیت آلومینیومی می تواند سقف شما را صاف و یکنواخت کند، سقف کاذب برای دستیابی به سطح مسطح اصلی سقف ضروری است و پانل کامپوزیت آلومینیومی یکی از متریال های محبوب برای آن است. همچنین نگهداری آنها کم است زیرا گرد و غبار به راحتی از ورق پاک می شود.

  • پارتیشن دیواری

پارتیشن های دیواری بخش بسیار مهمی از ساختمان ها و خانه ها هستند زیرا ستون سازه هستند. برخلاف سقف کاذب، وقتی صحبت از دیوارها می شود، بسیاری از ما سبک ترجیحی در ذهن خود داریم. برخی از ما ممکن است دیوارهایی به سبک ثابت یا متحرک بخواهیم. و اگر به دیوارهای متحرک(قابل جابجایی) علاقه دارید، پانل کامپوزیت آلومینیومی برای شما مناسب است! ورق های کامپوزیت آلومینیومی مقرون به صرفه، سبک وزن و رنگ ثابت هستند. در مقایسه با رنگ معمولی شما، رنگ کامپوزیت آلومینیومی محو نمی شود و همچنین شما سبک های زیادی برای انتخاب دارید.

  • تابلو تجاری یا مغازه

برای هر صاحب فروشگاهی این امتیاز است که تابلوهای مخصوص کسب و کار خود را داشته باشد زیرا داشتن تابلو می تواند توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کند. پانل کامپوزیت آلومینیومی بیشتر برای تابلوهای مغازه برای داخل و خارج استفاده می شود، آنها همچنین به طور طبیعی قوی و سفت هستند که آنها را به یکی از انتخاب های برتر تبدیل می کند.

  • مانع صدا

همه ما دوست داریم در خانه و فضاهای اداری خود احساس راحتی کنیم. ما اغلب می خواهیم روزی آرام داشته باشیم. پانل کامپوزیت آلومینیومی نه تنها ساختمان یا خانه شما را زیبا جلوه می دهد، بلکه این ورق دارای عایق صدا است که به شما در رفع مشکلات صدا کمک می کند. به همین دلیل است که بسیاری از ساختمان های اداری این مصالح را در ساختمان های خود ترجیح می دهند زیرا به آنها حریم خصوصی می بخشد.

نمای کامپوزیت خارجی

موارد استفاده خارجی از نمای کامپوزیت آلومینیومی

 

  • نمای بیرونی

نماکاری به معنای پوشاندن کل ساختمان از بیرون است تا رنگ آمیزی کل آن. ورق های پانل کامپوزیت آلومینیومی به عنوان یک ماده روکش فلزی برای ساختمان انتخابی محبوب هستند و از مزایای این ورق ها نصب آسان و رنگ ثابت است. پانل کامپوزیت آلومینیومی همچنین می تواند هزینه تعمیر و نگهداری منظم شما را کاهش دهد زیرا اجازه می دهد تا آب و خاک بر روی سطح آن جاری شود که از لکه دار شدن دیوار شما جلوگیری می کند.

  • دیوارها

ما بهترین ها را برای ساختمان هایمان می خواهیم، ​​چه برای دفتر کار، مغازه یا خانه، و مطمئن می شویم که سازه از استحکام زیادی برخوردار است. و به همین دلیل است که ما برای ساختار ساختمان ها دیوار می سازیم. در مقایسه با سایر کاربردهای خارجی، دیوارها از ما در برابر محیط خشن و سایر پدیده های طبیعی محافظت می کنند.

بنابراین پانل کامپوزیت آلومینیومی ماده مناسبی برای آن است! همانطور که قبلاً گفتیم، ورق های پانل کامپوزیت آلومینیومی بادوام و سبک هستند، همچنین در برابر آب و هوا مقاوم هستند. آنها می توانند از شما در برابر بارندگی شدید و اشعه های خورشید محافظت کنند. همچنین در برابر خوردگی مقاوم است که نمای شما را فوق العاده محکم می کند.

  • دیوارهای پاراپت و لبه های سقف

دیوارهای پاراپت (جان پناه) و فلاشینگ (لبه‌های سقف) بخش مهمی از ساختار خانه‌های ما هستند و حتی در ساختمان‌ها، لبه‌های سقف فضاهای اضافی پشت بام یا دیوارهای آویزان در کناره‌های ساختمان هستند. دیوار جان پناه امتداد ساختمان یا خانه در بالکن، راهرو و لبه پشت بام است. اگر از مواد مناسب مانند ورق های پانل کامپوزیت آلومینیومی استفاده کنید، اینها نمای بیرونی مؤسسه را اساساً قوی می کنند.

درست مانند روکش فلزی، پانل کامپوزیت آلومینیومی می تواند هزینه تعمیر و نگهداری، رنگ آمیزی دیوار بیرونی و بسیاری موارد دیگر را کاهش دهد. علاوه بر این، لبه سقف و دیوار پاراپت شما دوام بیشتری دارند زیرا ورق های پانل کامپوزیت آلومینیومی از فونداسیون قسمت خارجی ساختمان نیز پشتیبانی می کنند.

  • پوشش های ستون و درزها

پوشش های ستون و روکش تیرها سبک مدرن ستون های عمودی در ساختمان هستند. آنها به دلیل ظاهر متالیک خود شناخته شده اند و این همان چیزی است که آنها را آینده نگر می کند و همچنین می توان آنها را هم برای داخل و هم برای بیرون قرار داد. پانل کامپوزیت آلومینیومی به دلیل مقاومت بالای آن در برابر ضربه دارد می تواند به خوبی از کل ساختار ساختمان پشتیبانی کند، متداول ترین ماده مورد استفاده برای پوشش های ستون و پوشش های شناژ است.

در پایان، ما یک متریال عالی برای نمای ساختمان خود می خواهیم که نیازی به برش دادن سبک ساختمان نداشته باشد.

از ویژگیهای نمای کامپوزیت:

  • دوام
  • نگهداری کم
  • تنوع رنگ/طرح
  • مقرون به صرفه بودن پانل کامپوزیت آلومینیومی

که آنرا به یکی از پرکاربردترین و قابل اعتمادترین مصالح برای نمای ساختمان‌های تجاری و مسکونی تبدیل کرده است. به همین دلیل، ورق‌های پانل کامپوزیت آلومینیومی کاربردهای متفاوتی دارند، چه برای داخل یا خارج.

آیا به مصالح با کیفیت برای نمای مدرن ساختمان خود نیاز دارید؟

پانل کامپوزیت آلومینیومی بهترین انتخاب برای پروژه بعدی شماست! پنل کامپوزیت آلومینیومی را انتخاب کنید و همین امروز از ما پرس و جو کنید، تا با این پانل ها، و طراحی رایگان نما، ظاهری جدید به دفتر، مغازه یا خانه خود ببخشید.

فراموش نکنید ما را در اینستاگرام دنبال کنید، لایک کنید، تا شما را در جریان محصولات و خدمات جدید قرار دهیم.

 

۲۰ مزیت نمای کامپوزیت