طراح داخلی دکوراسیون

طراح داخلی دکوراسیون

چگونه یک طراح داخلی دکوراسیون حرفه ای باشیم

مقدمه

قبل از شروع مطالعه خاصی در مورد هنر طراح داخلی دکوراسیون، بررسی نقشی که این هنر در زندگی ایفا می کند. برای تجزیه و تحلیل تأثیر آن بر فرد و امکان کمک به شادی عمومی در انسان مفید خواهد بود. همچنین توصیه می شود که یک دیدگاه ذهنی از هنر به عنوان یک کل داشته باشید. و در نهایت اصطلاحات رایجی را که باید در مطالعه آن استفاده کنید، یاد بگیرید.  برای وجود انسان سه ضرورت وجود دارد: غذا، پوشاک و محافظت در برابر عوامل طبیعت.

برای برآوردن آخرین نیاز، انسان متمدن یک محوطه مصنوعی به نام خانه می سازد. تا از تغییرات دما، آب و هوا محافظت کند و حریم خصوصی و راحتی لازم برای زندگی خانوادگی را به او بدهد. از مدت ها قبل از شروع تاریخ، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد نوعی پناهگاه یا محوطه مصنوعی ساخته شده است که نیازهای انسان اولیه را برآورده می کند.  با پیشرفت تدریجی تمدن، ویژگی‌های ساده‌ای که به راحتی و راحتی فیزیکی کمک می‌کرد، اضافه شد و بعدها، عناصری معرفی شدند که جذابیت بصری داشتند.  تحول نهایی در طراحی خانه زمانی اتفاق افتاد که عناصری معرفی شدند که جذابیت فکری یا روانی داشتند.

هنر دکوراسیون داخلی

هنر دکوراسیون داخلی به طور ناخودآگاه زمانی شکل گرفت که اولین عنصر آسایش و راحتی در یک خانه معرفی شد.  اما در تمدن بسیار توسعه یافته امروزی، تعبیر اصطلاح «دکوراسیون داخلی» به این معناست که هنر مربوط به طراحی داخلی خانه‌ها است. که به آسایش و شادی‌های فیزیکی، بصری و فکری بشر کمک می‌کند.  بدیهی است که کار یک طراح داخلی دکوراسیون باید در همه موارد این سه شرط را برآورده کند. یکی از برجسته‌ترین طراحان داخلی آمریکایی، زمانی اصطلاح «دکوراتیو داخلی» را این‌گونه تعریف کرد: «کسی که با آموزش و تجربه، صلاحیت برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای سازه‌های داخلی و اثاثیه آن‌ها و نظارت بر هنرهای مختلف و صنایع دستی ضروری برای تکمیل آنها را دارد.

موسسه طراحان داخلی آمریکا تعریف زیر را ارائه کرده است:

دکوراتیو داخلی

کسی است که با آموزش و تجربه حرفه ای در حل مشکلات مربوط به طراحی و اجرای فضای داخلی ساختمان ها یا سایر سازه ها و مبلمان آنها مهارت داشته باشد و صلاحیت لازم را داشته باشد.  نظارت بر هنرها و صنایع دستی به کار رفته در تولید و نصب جزئیات تزئینی و عملی لازم برای به نتیجه رساندن یک طرح برنامه ریزی شده. در سال‌های اخیر، اصطلاح «طراح داخلی» اغلب جایگزین «دکوراتیو داخلی» شده است. شاید با توجه به وظایف و تعهدات اضافه‌ای که اکنون توسط افرادی که به برنامه‌ریزی، تجهیز فراخوانده می‌شوند، مفهوم اولی جامع‌تر باشد.

مطالعه دکوراسیون داخلی

مطالعه دکوراسیون داخلی را می توان با مطالعه یک زبان خارجی مقایسه کرد یک “واژگان” و یک “گرامر” وجود دارد که باید قبل از اینکه فرد بتواند کلام خود را به اندازه کافی بیان کند، باید یاد بگیرد. شامل دانش کامل در مورد مواد دکوراسیون، اعم از رنگ، بافت، یا اشکال، چوب، پارچه، فلز، سنگ تراشی یا سایر محصولات است.  و درک کامل امکانات و محدودیت های فیزیکی و ساختاری آنها. گرامر شامل اصول و فرمول های تجربی برای نوشتن، تنظیم، مونتاژ یا طراحی است. و یک اثر کارآمد، زیبایی شناختی و روانی مورد نظر.  علاوه بر این دانش از واژگان و دستور زبان تزئین، مواد مختلف دکوراسیون برای تولید یک ترکیب یکپارچه.

علاوه بر این دانش از واژگان و دستور زبان تزئینات، هنرمند دکوراتیو باید با مشاهده و آموزش روند خود سبک و مد؛ را نیز رعایت کند. ما از بهترین استانداردهای سلیقه قدردانی می کنیم. همچنین طراح داخلی دکوراسیون باید دارای ویژگی های ذهنی خلاقی باشد که باعث ایجاد تخیل و فردیت در کار خود می شود. دستیابی به چنین اهدافی مستلزم بلوغ خاصی از فکر، مطالعه مداوم هنرها و تمایل بی وقفه برای افزایش تحصیلات هنری است.  به سختی می توان تصور کرد که یک نویسنده بتواند سبک ادبی خوبی را بدون مطالعه ادبیات گذشته به دست آورد.  همچنین یک کارورز بیمارستان نمی‌تواند امیدوار باشد که بدون بررسی دقیق‌ترین سوابق موفقیت‌ها و شکست‌های نسل‌های پیشین خود، توانایی جراحی به‌روز را توسعه دهد.

با استدلالی مشابه، باید پذیرفت که یک هنرمند باید هنر گذشته را مطالعه کند تا آنچه قبلاً آزموده شده است را بیاموزد و از تجربیات گذشته به عنوان پایه‌ای برای ساختن و خلق کردن استفاده کند.  درک تلاش های گذشته لزوماً به معنای تکرار یا تقلید در کار آینده نیست.  اما اصول اولیه ای که تغییر ناپذیر بوده و از ابتدا وجود داشته اند به بهترین وجه با مطالعه کار پیشینیان آموخته می شوند.

هنر دوره

به همین دلیل مطالعه به اصطلاح “هنر دوره” برای طراح داخلی دکوراسیون ضروری است، مهم نیست که چقدر “مدرن” باشد.  طراحی که ممکن است القا کنند و امکانات و محدودیت های مصالح و ساختار را بیاموزند. ریشه هنرهای تزیینی همگی مبتنی بر ریشه اصلی معماری است و هر سبک معماری برخی از اصول یا ویژگی های پیشینیان خود را به ارث برده است.  درک نیروهای اصیل عبارات معماری برای دانشجوی دکوراسیون ضروری می‌شود. فرم‌هایی که در بیشتر موارد برای نیازهای سازه‌ای سرچشمه می‌گیرند، اغلب به عناصر تزئینی تبدیل می‌شوند.

یک طراح داخلی دکوراسیون موفق خیلی بیشتر از انتخاب پارچه های زیبا و چیدمان مبلمان انجام می دهد. در یک روز معمولی، آنها ممکن است با فاصله کابینت ها سروکار داشته باشند. صاحب خانه را از یک کالای پرهزینه دور کنند. نصب کننده کاشی گم شده را ردیابی کنند. روی یک چیدمان فصلی برای ویترین فروشگاه کار کنند،  و لیست ادامه دارد.

اما چگونه یک طراح داخلی دکوراسیون یا یک شخص به این نقطه می رسد؟ چند نکته کلیدی وجود دارد که می تواند به شما در درک چگونگی تبدیل شدن به یک طراح داخلی و آنچه برای موفقیت نیاز دارد کمک کند. با این حال، طراحان داخلی خوب می دانند که تزئین یک سفر شگفت انگیز و یک زندگی مادام العمر برای دانش است!

 تاثیر ساختار در دکوراسیون داخلی

بسیاری از مهم‌ترین فرم‌های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی از سازه‌های ابتدایی سرچشمه می‌گیرند. اگرچه دانش گسترده‌ای از اصول سازه‌ای برای یک دکوراتیو ضروری نیست، اما توصیه می‌شود که منشأ مهم‌ترین فرم‌ها را مطالعه کند تا بتواند طراحی خوبی داشته باشد.

تجهیز فضای داخلی ساختمان ها

دکوراسیون داخلی به سادگی تجهیز فضا با وسایلی است که دوست دارید. برای برخی، زیبایی خانه آنقدر برایشان مهم است که از یک طراح داخلی حرفه ای برای انتخاب مبلمان، دیوارپوش، لوازم جانبی، فرش و غیره کمک می گیرند. طراح داخلی شخصی است که برای طراحی یک فضا استخدام می شود. در حالی که این کار ممکن است به سادگی انتخاب رنگ و قرار دادن مبلمان به نظر برسد، اما چیزی فراتر از این است. طراحان داخلی در توسعه مفهومی و اجرای طراحی داخلی با زیبا شناسی ،شرکت می کنند.

شما می توانید یک طراح داخلی را استخدام کنید تا اتاقی را در خانه خود تغییر دهد یا به شما در بازسازی کامل آن کمک کند. وقتی نوبت به کارهای بازسازی بزرگ می رسد، استخدام یک طراح داخلی به شما کمک می کند تا حداکثر استفاده را از فضایی که در اختیار دارید، ببرید. آنها همچنین کمک می کنند تا اطمینان حاصل شود که طراحی هیچ گونه خطر ایمنی ایجاد نمی کند. طراحی داخلی به عنوان یک هنر ترکیب‌بندی تلقی می‌شود. زیرا طراحان را ملزم می‌کند تا قطعات مختلف را کنار هم قرار دهند تا یک ظاهر شیک را شکل دهند. بنابراین آنها هر قسمت از ظاهر اتاق را از کف تا سقف کنترل می کنند. اغلب ممکن است ماه ها طول بکشد تا یک طراح داخلی کار خود را تکمیل کند، زیرا کارهای زیادی برای آن انجام می شود.

استعداد هنری

بسیاری از مردم تعجب می کنند که آیا برای یک دکوراتیو نیاز به استعداد هنری دارند؟ باز هم، لازم نیست، اما مطمئناً ضرری ندارد. بسیاری از مشتریان در تجسم یک نتیجه نهایی عالی نیستند. این مهم است که بتوانید قبل از شروع کار واقعی، یک نقشه بالقوه طبقه یا رنگ اتاق را در سه بعدی – چه در نقاشی و چه در رایانه – به مشتریان خود نشان دهید.

مطالب مفید گروه نما سازان مدرن

و مطالبی دیگر که شاید از دیدن و مطالعه آنها لذت ببرید. در زمینه های: نمای کامپوزیت طراحی نما دکوراسیون داخلی تابلو تجاری مغازه ها و غیره که توسط گروه نماسازان مدرن گردآوری شده است.

تابلوی حروف برجسته بزرگ
بهترین کامپوزیت نما