مسئولیت ها و وظایف کارشناس یا مدیر روابط عمومی

نوشتن مطلب و فراهم کردن اطلاعات برای رسانه ها(كانال تلگرام،سايت،كلاً هر نوع اطلاعيه)

شناسایی گروه های اصلی مشتریان و مخاطبان و یافتن بهترین راه دسترسی به آنها(از طريق خريد پنل شماره تلفن و دسته بندى بصورت فايل worde)

پاسخ به نیازهای اطلاعاتی مشتريان يا شركتهاى مرتبط

کمک به مشتریان برای داشتن ارتباط موثر با ما ( خارج سازمان)

توسعه و حفظ تصویر مناسبی از شرکت بین عموم و شناساندن نشان ها و لوگو های مورد استفاده به عموم افراد جامعه و شرکت ها و سازمان های مخاطب(نصب بيلبورد،تهيه هداياى تبليغاتى،برگزارى همايش و سمينار…)

آماده کردن متن سخنرانی ها برای مدير

ارزیابی برنامه های تبلیغاتی و تعیین میزان انطباق آنها با اهداف و خط مشی بخش روابط عمومی

توسعه و اجرای سیاستهای جمع آوری کمک های مالی از طریق شناسایی و برقراری ارتباط با خیرین و داوطلبان کمک مالی

مصاحبه و رايزنى با بعضى اماكن تفريحى مثل استخر آبسار براى ارائه به مشتريان بصورت رايگان

آپديت كردن روزانه سايتهاى شركت(ساختمون.كام،ايران تجارت،نياز روز،ديوار،ايستگاه،شيپور،…)

ارزيابى موقعيت خوب و جديد در شهرستانها براى داير كردن شعبه جديد

مصاحبه و استخدام نيرو براى قسمت ادارى در صورت نياز

تهيه و توزيع لوياليتى كارت براى اعضا باشگاه شركت و مشتريان

ارائه ايده هاى خلاقانه براى پيشبرد تبليغات و ارتباط با عموم و افراد خاص مرتبط با شركت