این مقاله به بررسی چگونگی حفظ پایگاه مشتری با استخدام بازاریاب فروش رابطه مند می پردازد. مدیران تبلیغات می دانند که داشتن یک پیشنهاد فروش قوی و منحصر به فرد برای حمایت از ارزش پیشنهادی شرکت، بسیار مهم است. یک رویکرد جذاب برای ارتقای ارزش، استخدام بازاریاب فروش یکپارچه است. استاندارد سازی کمپین های تبلیغاتی به چالشی بسیار بزرگ برای مدیران بازاریابی در مشاغل خدماتی تبدیل شده است.

پایگاه داده شرکت، کلید موفقیت برای آن است.

استخدام بازاریاب فروش

استخدام بازاریاب فروش یک سیستم اطلاعات بازاریابی قوی ایجاد می‌کنند و به طور مداوم تمرکز مشتری خود را اندازه‌ و تنظیم می‌کند. شرکتهای خدماتی مشتری مدار، پرسنلی را استخدام می کنند که

  • ارزش افزوده دارند. 
  • به دستورالعمل های مدیریتی عملی برای ایجاد یک سازمان مشتری مدار می پردازند. 
  • بر فرآیند طراحی عملیات و فرآیندهای تجاری که ارزش آفرین هستند تمرکز دارند. 

مدیریت بخش بازاریابی و فروش را بر اساس بخش های بازار به چند بخش تقسیم کرده است. هر بخش باید استراتژی ارزش بازاریاب مناسب را برای بخش خود تعیین کند. چالش این است که هر تیم یک استراتژی بازاریابی را انتخاب کند که ارزش پیشنهادی جدید را به حداکثر برساند. شرکت‌ها باید استراتژی‌های حفظ مشتری را برای به حداکثر رساندن ارزش مشتری و سهامداران بلندمدت توسعه دهند. ارزش حفظ مشتری راه خوبی برای توضیح روابط کلیدی بین عناصر اصلی و ایجاد ارزش در یک سازمان ارائه می دهد. حلقه‌های بازخورد نیز در مدل ارزش حفظ مشتری به تصویر کشیده می‌شوند. تقسیم بندی بازارها بر اساس الگوهای مصرف می تواند برای درک ترکیب مشتری ما کاملاً روشنگر باشد. شرکت‌های تجاری معمولاً با استخدام بازاریاب فروش به عنوان پایگاهی برای شناسایی و هدف‌یابی بازارها استفاده می‌کنند.

طبقه بندی مشتریان توسط بازاریاب فروش

یک استراتژی موثرتر طبقه بندی مشتریان از طریق تجزیه و تحلیل داده ها و طراحی رویکردهای بازاریابی متمایز برای هر بازار هدف است. که با تعریف بازاریابی رابطه مند و همچنین در نظر گرفتن منطق پیروی از چنین رویکردی آغاز می شود. گروه نماسازان مدرن نیز برخی از کلیدهای اجرای موفقیت آمیز استراتژی های بازاریابی رابطه مند را ارائه می کند. مدیریت روابط با مشتری و همچنین استخدام بازاریاب فروش در زمینه اجرای نمای کامپوزیت ، اجرای نمای چوب ترمو و همچنین طراحی داخلی یا طراحی نمای مغازه و تابلو در اولویت برنامه های بازاریابی ما است.

با پر کردن فرم زیر به ما اطلاع دهید که تمایل به همکاری با گروه نماسازان مدرن را دارید. تا در اولین از فرصت، نحوه استخدام بازاریاب فروش و یا اعطای نمایندگی در شهرها و استانهای دیگر و همچنین درآمد سودآور آن، شما را مطلع کنیم.

با کمال تشکر و سپاس

مدیریت گروه نماسازان مدرن

مسئولیت ها و وظایف کارشناس یا مدیر روابط عمومی

نوشتن مطلب و فراهم کردن اطلاعات برای رسانه ها(كانال تلگرام،سايت،كلاً هر نوع اطلاعيه)

شناسایی گروه های اصلی مشتریان و مخاطبان و یافتن بهترین راه دسترسی به آنها(از طريق خريد پنل شماره تلفن و دسته بندى بصورت فايل worde)

پاسخ به نیازهای اطلاعاتی مشتريان يا شركتهاى مرتبط

کمک به مشتریان برای داشتن ارتباط موثر با ما ( خارج سازمان)

توسعه و حفظ تصویر مناسبی از شرکت بین عموم و شناساندن نشان ها و لوگو های مورد استفاده به عموم افراد جامعه و شرکت ها و سازمان های مخاطب(نصب بيلبورد،تهيه هداياى تبليغاتى،برگزارى همايش و سمينار…)

آماده کردن متن سخنرانی ها برای مدير

ارزیابی برنامه های تبلیغاتی و تعیین میزان انطباق آنها با اهداف و خط مشی بخش روابط عمومی

توسعه و اجرای سیاستهای جمع آوری کمک های مالی از طریق شناسایی و برقراری ارتباط با خیرین و داوطلبان کمک مالی

مصاحبه و رايزنى با بعضى اماكن تفريحى مثل استخر آبسار براى ارائه به مشتريان بصورت رايگان

آپديت كردن روزانه سايتهاى شركت(ساختمون.كام،ايران تجارت،نياز روز،ديوار،ايستگاه،شيپور،…)

ارزيابى موقعيت خوب و جديد در شهرستانها براى داير كردن شعبه جديد

مصاحبه و استخدام نيرو براى قسمت ادارى در صورت نياز

تهيه و توزيع لوياليتى كارت براى اعضا باشگاه شركت و مشتريان

ارائه ايده هاى خلاقانه براى پيشبرد تبليغات و ارتباط با عموم و افراد خاص مرتبط با شركت

مطالب مفید گروه نما سازان مدرن

مطالبی دیگر که شاید از دیدن و مطالعه آنها لذت ببرید. در زمینه های: نمای کامپوزیت نمای چوب ترمو طراحی نما دکوراسیون داخلی تابلو تجاری مغازه ها و غیره که توسط گروه نماسازان مدرن گردآوری شده است.

اولین همایش گروه نماسازان مدرن