پاداش خرید ویژه فروش فوق العاده

پاداش خرید برای شما

ویژه همکاران، پاداش خرید، فروش فوق العاده

فروش فوق العاده برای همکارانی که بتوانند در مدت شش ماه به سقف های خرید برسند . در تورهای تشویقی مخصوص پاداش خرید شرکت نماسازان مدرن همسفر ما هستند. تاریخ محاسبه سقف در ۲ دوره شش ماه اول سال و شش ماه دوم سال محاسبه می گردد.

کسانی که بتوانند در طول مدت مشخص شده :

سقف سیصد میلیون تومان (300٫000٫000) تومان برسند . می توانند به صورت انتخابی در تورهای دبی یا آنتالیا همسفر ما باشند.

سقف یکصد و پنجاه میلیون تومان (150٫000٫000)تومان برسند . می توانند به صورت انتخابی در تورهای مشهد مقدس و یا جزیره زیبای کیش همسفر ما باشند.

امیدواریم این فرصت، پاداش خرید ویژه فروش فوق العاده را از دست ندهید.

جایزه ویژه ۱ (تور دبی)

جایزه ویژه ۲ (تور آنتالیا)

تخفیف

برای مشتری در خریدهای بعدی تخفیف در نظر خواهیم گرفت یا امتیازات ویژه مانند هدایای تبلیغاتی سهم درصد از پروژه در نظر می‌گیریم.

وفاداری مشتریان با پاداش خرید ویژه فروش فوق العاده

به علت اهمیت بالای پاداش خرید ویژه یا فروش فوق العاده در مبحث برنامه وفاداری مشتریان این مقاله را مطالعه بفرمایید. زیرا که قبل از معرفی یک برنامه وفاداری، شما باید هدف خود را بدانید و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنید. با در نظر گرفتن پاداش یا امتیاز، برای هر تعاملی که مشتری انجام می‌دهد، برنامۀ وفاداری مشتری گفته می‌شود. مثلاً اگر هدف شما فروش بیشتر است. با ارائه تخفیف می‌توانید فروشتان را زیاد کنید، اما اگر هدف شما برندینگ است. ترتیب دادن یک مسابقه یا جوایز خاص یا تورهای گردشگری به تحقق این هدف کمک زیادی می‌کند. علت اهمیت بالای سیستم وفاداری مشتریان نسبت به سایر موارد، جامع بودن آن است. در واقع تمامی موارد مطرح شده، در یک کسب و کار در سیستم وفاداری مشتریان تاثیر دارد.

مواردی همچون:

  • محیط کار
  • تبلیغات
  • سیاست قیمت گذاری کالا و خدمات
  • نحوه پرداخت ها
  • شبکه های اجتماعی

و موارد دیگر.

سیستم وفاداری مشتریان

با طراحی یک سیستم درست، می توانید مشتریان را تشویق به کارهایی کنید که برای پیشرفت کسب و کار خود لازم می­دانید.

کارهایی همچون:

  • گرفتن بازخورد
  • خرید بیشتر
  • تکرار خرید
  • افزایش دفعات حضور در سایت
  • تشویق به معرفی برندتان به دیگران
  • عضویت در شبکه های اجتماعی شما

نکته مهم درباره سیستم وفاداری، ساده و خلاقانه بودن آن است. شما باید بر اساس هدف خود، یک سیستم ساده و قابل فهم اما در عین حال جذاب و هماهنگ طراحی نمایید. شما روح بیزینس خود را در برنامه وفاداری می ­گنجانید. اینکه چرا مشتری باید ما را انتخاب کند و آن را از طریق جوایز باشگاه و یا نحوه کسب امتیازات نمایش می‌­دهید.

در واقع سیستم وفاداری مشتریان جای فوق‌­العاده‌­ای برای نمایش حساسیت شما به کسب و کارتان است. اگر مشتری شما طرفدار طبیعت است. به ازای یک مقدار مشخص خرید هر مشتری یک درخت به نام او بکارید یا هدیه بدهید. هم مشتری تشویق به خرید بیشتر می‌­شود هم اینکه داستان فوق‌­العاده برای تعریف کردن به آنها داده‌­­اید. جذابیت داشتن یک درخت به نام خود، مشتریان را تحریک به بازگشت به سوی شما خواهد کرد.

در هر حال بطور کلی شما با بازگرداندن مقداری از خرید مشتری به صورت یک چیز ارزشمند به مشتریان نشان می­دهید که برایتان مهم هستند و شما فقط به فکر پول گرفتن از آنها نیستید. بلکه ارزش دادن به مشتریان برایتان اولویت دارد.

پاداش خرید ویژه فروش فوق العاده

نما سازان مدرن

 

مطالب مفید گروه نما سازان مدرن

و مطالبی دیگر که شاید از دیدن و مطالعه آنها لذت ببرید. در زمینه های: نمای کامپوزیت نمای چوب ترمو طراحی نما دکوراسیون داخلی تابلو تجاری مغازه ها و غیره که توسط گروه نماسازان مدرن گردآوری شده است.

پانل کامپوزیت آلومینیومی
طراحی نمای مغازه تابلوسازی
طراحی اتاق مدرن
عکس طراحی داخلی
طراحی داخلی دکوراسیون طراحی داخلی کم هزینه
کامپوزیت آلومینیوم نما
چگونه از تکسچرها استفاده کنیم
راهنمایی طراحی داخلی دکوراسیون
طراحی اتاق مدرن
نکات اجرای نمای کامپوزیت