پاداش خرید برای شما

پاداش خرید ، ویژه همکاران ، فروش فوق العاده

پاداش خرید ویژه همکارانی که بتوانند در مدت شش ماه به سقف های خرید برسند .
در تورهای تشویقی مخصوص پاداش خرید شرکت نماسازان مدرن همسفر ما هستند.
 تاریخ محاسبه سقف در ۲ دوره شش ماه اول سال و شش ماه دوم سال محاسبه میگردد.
کسانی که بتوانند در طول مدت مشخص شده :
  • سقف سیصد میلیون تومان (300٫000٫000) تومان برسند . می توانند به صورت انتخابی در تورهای دبی یا آنتالیا همسفر ما باشند.
  •  سقف یکصد میلیون تومان (100٫000٫000)تومان برسند . می توانند به صورت انتخابی در تورهای مشهد مقدس و یا جزیره زیبای کیش همسفر ما باشند .
    امیدواریم این فرصت ویژه فروش فوق العاده را از دست ندهید.

جایزه ویژه ۱ (تور دبی)

جایزه ویژه ۲ (تور آنتالیا)

برای مشتری در خریدهای بعدی تخفیف در نظر خواهیم گرفت. یا امتیازات ویژه مانند هدایای تبلیغاتی سهم درصد از پروژه در نظر می‌گیریم.
به علت اهمیت بالای پاداش خرید ویژه یا فروش فوق العاده در مبحث برنامه وفاداری مشتریان این مقاله را مطالعه بفرمایید.
به یاد داشته باشید که قبل از معرفی یک برنامه وفاداری، شما باید هدف خود را بدانید و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنید.
به در نظر گرفتن پاداش یا امتیاز، برای هر تعاملی که مشتری انجام می‌دهد، برنامۀ وفاداری مشتری گفته می‌شود.
مثلاً اگر هدف شما فروش بیشتر است. با ارائه تخفیف می‌توانید فروشتان را زیاد کند، اما اگر هدف شما برندینگ است.
ترتیب دادن یک مسابقه یا جوایز خاص یا تورهای گردشگری به تحقق این هدف کمک زیادی می‌کند.
علت اهمیت بالای سیستم وفاداری مشتریان نسبت به سایر موارد، جامع بودن آن است.
در واقع تمامی موارد مطرح شده، در یک کسب وکاردر سیستم وفاداری مشتریان تاثیر دارد.
مواردی همچون:
  • محیط کار
  • تبلیغات
  • سیاست قیمت گذاری کالا و خدمات
  • نحوه پرداخت ها
  • شبکه های اجتماعی
و موارد دیگر.
شما با طراحی یک سیستم درست، می­توانید مشتریان را تشویق به کارهایی کنید که برای پیشرفت کسب و کار خود لازم می­دانید.
کارهایی همچون:
  • از گرفتن بازخورد
  • خرید بیشتر
  • تکرار خرید
  • افزایش دفعات حضور در سایت
  • تشویق به معرفی برندتان به دیگران
  • عضویت در شبکه های اجتماعی شما
نکته مهم درباره سیستم وفاداری، ساده و خلاقانه بودن آن است.
شما باید بر اساس هدف خود، یک سیستم ساده و قابل فهم اما در عین حال جذاب و هماهنگ طراحی نمایید.
شما روح بیزینس خود را در برنامه وفاداری می­گنجانید.اینکه چرا مشتری باید ما را انتخاب کند. و آن را از طریق جوایز باشگاه و یا نحوه کسب امتیازات نمایش می‌­دهید.
در واقع سیستم وفاداری مشتریان جای فوق‌­العاده‌­ای برای نمایش حساسیت شما به کسب و کارتان است.
اگر مشتری شما طرفدار طبیعت هست. به ازای یک مقدار مشخص خرید هر مشتری یک درخت به نام او بکارید یا هدیه بدهید.
هم مشتری تشویق به خرید بیشتر می‌­شود. هم یک داستان فوق‌­العاده برای تعریف کردن به آنها داده‌­­اید. جذابیت داشتن یک درخت به نام خود، مشتریان را تحریک به بازگشت خواهد کرد.
در هر حال بطور کلی شما با بازگرداندن مقداری از خرید مشتری به صورت یک چیز ارزشمند. به مشتریان نشان می­دهید که برایتان مهم هستند و شما فقط به فکر پول گرفتن از آنها نیستید. بلکه ارزش دادن به مشتریان برایتان اولویت دارد.
پاداش خرید فروش فوق العاده

گروه نماسازان مدرن